שרי החוץ של צ'כיה וסלובקיה באתר נפילה: "חסרי מילים מול ההרס והטרור"

שלמה ריזל No Comments on שרי החוץ של צ'כיה וסלובקיה באתר נפילה: "חסרי מילים מול ההרס והטרור"

שר החוץ אשכנזי בסיור משותף עם שרי החוץ של סלובקיה וצ'כיה באתר הנפילה בפ"ת שגרם להרס גדול בבניין דירות בעיר. שר החוץ הצ'כי אמר במקום, "בימים אלו ישראל זקוקה לחבריה בעולם ואנו כאן להוכיח חברות חזקה ואיתנה". שר החוץ אשכנזי: "ישראל תמשיך לפעול עד להשגת מטרות המבצע"

שר החוץ עם עמיתיו מצ'כה וסלובקיה בדירה בפ"ת צילום: משרד החוץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאבק בזירה המדינית: שר החוץ גבי אשכנזי ערך סיור משותף עם שרי החוץ של צ'כיה וסלובקיה באתר נפילת הרקטה בבניין מגורים בפתח תקווה שגרמה להרס רב.

שר החוץ אשכנזי הודה לעמיתיו על הביקור ואמר, "ידידות האמת של העם הצ'כי והעם הסלובקי קיימת מזה שנים רבות, עוד מהקמת המדינה". אשכנזי ציין את המחווה המרגשת של המדינות כלפי ישראל, "העובדה שדגל ישראל מתנוסס גם היום על בניין משרד החוץ הצ'כי, ועל בניין עריית ברטיסלבה אינה מובנת מאיליה, ומחממת את הלב".

שר החוץ הודה למדינות התומכות ואמר, "בשם מדינת ישראל, אני מבקש להודות לממשלותיכם שתמכו בישראל מתחילת סבב הלחימה, גינו את החמאס ונתנו לנו תומכות בזכותה של ישראל להגן על עצמה ועל אזרחיה".

שר החוץ סקר את ההתקפות של חמאס על אזרחי ישראל, "החמאס יזם את ההסלמה הנוכחית בניסיון להשתלט על סדר היום הפלסטיני ובמטרה לחזק את מעמדו הפוליטי".

עוד הוסיף, "החמאס ירה עד כה למעל מ-4,000 טילים לעבר אוכלוסייה אזרחית בירושלים, ת"א ובדרום הארץ, ומתוך האוכלוסייה האזרחית בעזה. זהו פשע מלחמה כפול אותו מבצעים מחבלי החמאס".

אשכנזי הבהיר כי "אף מדינה בעולם לא הייתה מסכימה לגילויי טרור ותוקפנות כאלו והייתה פועלת באופן דומה להגן על אזרחיה".

שר החוץ אמר כי המבצע טרםןהסתיים, "ישראל תמשיך לפעול עד להשגת מטרות המבצע. החמאס הוא האחראי הישיר והיחיד לסבב האלימות הנוכחי" השר שב והודה לשרי החוץ, "ידידיי שרי החוץ אני רוצה לשוב ולהודות לכם על ביקור הסולידריות החשוב שלכם בישראל היום. בשם אזרחי ישראל וממשלת ישראל אני מודה לכם מאוד על עמדתכם זו".

 

שה"ח צ'כיה שיתף את תדהמתו מעוצמת הטרור שחווה ישראל: "אני חסר מילים אחרי שראיתי את ההרס והטרור שחוותה ישראל".

שר החוץ הצ'כי הודה על הזמנה ואמר, "אני שמח שהוזמנתי לכאן על ידי עמיתי וחבר יקר השר אשכנזי. עם קבלת ההזמנה לא היססתי לרגע. בימים אלו ישראל זקוקה לחבריה בעולם ואנו כאן להוכיח חברות חזקה ואיתנה".

עוד סיפר כי "צ'כיה הניפה בגאווה את דגל ישראל מעל הבתים ומוסדות הממשל כאות להזדהות ותמיכה בישראל".

בסיום דבריו הבהיר שר החוץ הצ'כי, "לישראל מלוא הזכות להגן על אזרחיה. אני מאמין שהלחימה תסתיים במהרה ונוכל לראות תיירים צ'כים מבקרים בישראל".

שה"ח הסלובקי הודה על ההזמנה ואמר: "אני רוצה להודות לך על ההזמנה לראות את מימדי ההרס שזרע החמאס. אנו ידידי אמת ובאנו לכאן להראות את עוצמת הידידות בין המדינות.
ירי החמאס חייב להפסק. לישראל הזכות המלאה להגן על זכותה על עצמה. אנו עומדים כאן בהלם תחת הבית ההרוס ומקווים שהאלימות תפסק בהקדם".



0 תגובות